Køber pas på: Gratis magasin forsøg

Detailhandlere vide den bedste måde til at vække en potentielle kunder interesse er at tilbyde en gratis vare. Lejlighedskøb shoppere søger altid efter en stor og tror de får mere for deres penge når virksomheder tilbyder merchandise vederlagsfrit. Ville være købere bør altid se på et tilbud gratis varer med en kræsne øje. Den gamle edikt næsten altid gælder “hvis noget lyder for godt til at være sandt, det sikkert er.”

Virksomhedsejere er i erhvervslivet for at tjene penge; noget næsten umuligt at gøre, hvis alle merchandise er opgivet bortrejst gratis. Skrupelløse virksomheder er begyndt at spire op tilbyder gratis abonnementer på forsøgsbasis til populære magasiner. Disse uærlige selskaber dupe kunder til at tro deres falske påstande om gratis prøveversion spørgsmål og de intetanende kunder ende ofte op med regninger og uautoriseret kreditkort afgifter for disse “gratis” varer.

Præmissen lyde smuk glat på levering. Modtag et bestemt beløb af magasin spørgsmål vederlagsfrit. Det er meningen for at være en win-win situation for både udgivere og forbrugerne. Forbrugerne kommer til at afprøve den magasin gratis at se hvis bladet passer til deres smag. Hvis det gør de kan købe et abonnement, hvis ikke de har ikke mistet nogen penge i processen. Udgivere får til at eksponere deres mærke til kunder i håb om at de vil forpligte sig og tegne abonnement på. Desværre arbejde ting sjældent ud på denne måde.

Forbrugerne kan finde, at acceptere denne gratis magasin retssag uforvarende betyder tilmelding til bogen om måned eller post klubber uden deres viden. Disse oplysninger er kun videregives, når de ser en afgift på deres kreditkort, som de er bekendt med. Disse afgifter kan tilbagevendende, selv om gæsterne sjældent får merchandise de bliver faktureret for.

Kunder tilmelding til disse gratis trials skal videregive personlige oplysninger såsom deres navn, adresse, telefonnumre, e-mail-adresser, osv til at kvalificere sig til deres gratis trials. Grunden til dette er snart tilsyneladende som enkeltpersoner se en stigning i antallet af uønskede telefonopkald, marketing materiale sendt til deres hjemadresse, og SPAM sendes via e-mail. Disse virksomheder generere store overskud ved at sælge kundeoplysninger til masse marketingfolk, der har snesevis af annoncører interesseret i flere kunder til at købe deres tjenester.

Mest overraskende til kunder er normalt den første bill de modtage med posten for deres gratis magasiner før det første spørgsmål er endda blevet modtaget. Gæsterne forventes at træffe en beslutning om, hvorvidt de gerne vil fortsætte med abonnement ubeset. Ikke bør de reagerer i send betaling til den første lovforslag, modtages den anden bill med forsinket varsel normalt hurtigt efter.

Disse ulykkelige med bladet eller den service, de får finde, at regningerne modtaget ikke stopper selv efter annullering af den magasin gratis. De befinder ofte sig i samlinger for manglende betaling. Den uærlige magasin abonnementsservice håber, at de berørte ikke vil ønsker at risikere at skade deres kredit score og betale for abonnementet i stedet.

Desværre, shopper ud på udkig efter en god handel befinder sig opkræves årligt, som mange af abonnementerne fornys automatisk. Forsøger at kontakte virksomheden normalt beviser forgæves, da der er normalt ingen kontaktoplysninger eller et telefonnummer offentliggøres.

Når jeg forsøger at beslutte, hvis køber en magasin abonnement eller nogen andre merchandise forbrugerne skal være meget forsigtige med sådanne tilbud. I de fleste tilfælde få du aldrig noget for ingenting. I tilfælde af magasin abonnementer, kan det være bedst at købe en eller to spørgsmål på aviskiosken. Der bør være nok oplysninger til at vurdere, hvorvidt magasiner redaktionelle fokus er værd at prisen for et abonnement.

De fleste bladudgivere har udviklet omfattende hjemmesider som en kompliment til deres trykte magasiner. Nogle områder er kun åben for nuværende abonnenter, men der er nok oplysninger for kunderne at træffe en beslutning; gratis gratis og uden at modtage nogen regninger med posten.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *